HTML

howtoiPhone

iPhone kibeszélő blog és fórum a blog.hu oldalán - az iPhone használatával kapcsolatos tapasztalatok, észrevételek, tippek, trükkök fóruma.

Címkék

alkalmazás (2) e mail (1) fotó (1) használat (4) hírek (1) internet (1) iphone (13) ipod (1) naptár (1) névjegy (1) sms (1) szoftverupdate (6) tipp (2) trükk (3) videó (2) widget (1) zene (1) Címkefelhő

Friss topikok

Látogatók száma

who's online

World Map

iPhone - naptár, fotó, widget, alkalmazások

2008.08.24. 11:00 :: andris|bandis

 

Minden egyéb, naptár, fotók, widgetek, alkalmazások.

Jöhetnek a kérdések, válaszok, hozzászólások, észrevételek, stb...

8 komment · 1 trackback

Címkék: fotó widget naptár iphone alkalmazás

A bejegyzés trackback címe:

https://howtoiphone.blog.hu/api/trackback/id/tr88630173

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: افضل فنادق اسطنبول 2018.04.30. 19:25:38

How to yoville whit board art on a mac - Can you take adderall and concerta together

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

craigdavid (törölt) 2008.08.26. 22:45:31

Én eddig ezeket töltöttem le:

Játékok:

Apache Lander
Audi A4 Driving Challenge
BreakClassic Lite
Cannon Challenge
Earth3D
iMazeLite
iPint
Labyrinth Lite Edition
Moonlight Mahjong Lite
Newton's Cradle
Sol Free Solitaire
Sudoku (free)
TiltSnake
Tris

Navigáció:

GPS Kit
GPS Tracker
Speedbox

Egyéb hasznos cuccok:

Evernote
MobileChat
MobileFinder
Remote (Apple)
Remote Desktop Lite
Speedtest

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.27. 10:17:12

A GPS Tracker -el mit kell csinálni hogy működjön?

craigdavid (törölt) 2008.08.27. 12:19:46

Regisztrálj a honlapjukon (www.instamapper.com), adj egy nevet a gps eszköznek (pl. iPhone 3G, de bármi lehet). A rendszer generál rá egy speciális azonosítót (device key). Ezt az azonosítót be kell írnod a telódba.
A proginak az a lényege, hogy amikor elindítod, folyamatosan figyeli merre mozogsz és a koordinátákat feltölti a szerverre. Amikor belépsz az Instamapper honlapjára, ott láthatod hogy merre jártál, mekkora utat tettél meg és kirajzolja neked Google Maps-en az egészet. Sokezer útvonalat képes tárolni. Szerintem nagyon jó cucc.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.27. 12:45:38

Köszi, közben rájöttem én is. :-)
Bár - mivel ugye a progi háttérben nem tud futni - szerintem nem megyek vele túl sokra. De legalább ezt is kipróbáltam.
Viszont a VNC viewer nekem nem megy, hiába írtam be a VNC server IP-t, meg adtam meg a PC-n is az iPhone IP-jét, nem találja meg.

f3 2008.08.27. 16:23:54

VNC viewer csak XP Pro-val megy. És nekem gyakran önkényesen kilép csak úgy. Egyébként fasza lenne :)

f3 2008.08.27. 16:25:51

craigd: A MobileFindert én is megvettem, csak az a bajom vele, hogy míg a mail attachmentes pdf-eket, doc-okat tudom elforgatva nézni, a MobileFinder-ben ez nem megy :( Egyébként jó cucc.

Picióriás 2008.08.29. 11:03:23

Azt esetleg tudja valaki hogyha a contactba beírom valakinek a szülinapját akkor azt meg hogy lehet-e valahogy oldani hogy jelezzen is?

TakerOne · http://www.taker.hu 2008.08.29. 21:03:05

A TapTap-ot töltsétek le, az a guitar hero szerű játékok iPhone verziója, sosem játszottam ezekkel a hangszeres nyomkodós játékokkal azelőtt, és nem értettem mi a jó bennük, de meglepően szórakoztató volt ez a TapTap...egy próbát megér, ingyenes :)

Még a Labyrinth teljes verzióján gondolkozom, az már nem ingyenes, de az is nagyon jópofa játék lett a Lite verzió alapján, lehet, hogy megéri a dolog.
süti beállítások módosítása