HTML

howtoiPhone

iPhone kibeszélő blog és fórum a blog.hu oldalán - az iPhone használatával kapcsolatos tapasztalatok, észrevételek, tippek, trükkök fóruma.

Címkék

alkalmazás (2) e mail (1) fotó (1) használat (4) hírek (1) internet (1) iphone (13) ipod (1) naptár (1) névjegy (1) sms (1) szoftverupdate (6) tipp (2) trükk (3) videó (2) widget (1) zene (1) Címkefelhő

Friss topikok

Látogatók száma

who's online

World Map

iPhone - Internet, e-mail, sms.

2008.08.24. 11:02 :: andris|bandis

 

Internet, e-mail, sms.

Jöhetnek a kérdések, válaszok, hozzászólások, észrevételek, stb...

36 komment

Címkék: internet sms iphone e mail

A bejegyzés trackback címe:

https://howtoiphone.blog.hu/api/trackback/id/tr88630162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TakerOne · http://www.taker.hu 2008.08.24. 16:30:17

Na kezdem én. Cseszettül sikerült lefagyasztani a telót amikor megpróbáltam letölteni egy 20megás PDF-et wifin a tmobile oldaláról arról hogy hol milyen a 3g lefedettség. Szal óvatosan a fileméretekkel :DDD ...amúgy ezt a kommentet is telóról írom, persze kb 30x annyi idõ alatt mint gèprõl tenném, de egyébként ha nem kell írni akkor rohadt jó netezésre:)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.24. 19:58:10

Igen, valóban jó. Persze a sebesség nagyon változó, néha észreveszem hogy épp nincs 3G lefedettség, és olyankor veszettül lelassul.

A PDF-et nem tudom, de kissebb beágyazott képeknél nekem jól ment az e-mailes letöltés is.

Amúgy meg, üdv a blogban. :-)

Esperes úr 2008.08.24. 20:09:18

sziasztok, nekem is előjött az első probléma, a 3g nem működött, csak a wifi. ezt írta ki:
"could not activate cellular data network"

a lényeg: magad urad, ha (ügyfél)szolgád nincs, kicsit szétnéztem, és sok országban előjött ez a probléma, lehet, hogy itt is lesz valakinél, úgyhogy a megoldás ez:

Settings: > General Settings: >Reset: > Reset Network Settings.


újraindulás után működik is

TakerOne · http://www.taker.hu 2008.08.24. 21:15:14

Na kipróbáltam a 3G-t, hogy műxik-e, eddig mivel egész nap itthon voltam, nem volt szükségem a próbájára mert wifiztem, viszont most így egy apró adattal szolgálhatok: az index.hu cimoldal 1,2 megabyte adatforgalmat generál. Tehát lehet számolgatni :]

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.24. 23:18:24

timmyy: ez a probléma nekem is előjött még akkor éjjel amikor megvettem... Felhivtam az ügyfélszolgálatot és ahhoz képest hogy hajnali 3 volt, egész rendesek voltak. A LÉNYEG:

A 3G addig nem fog működni, amig nem telepited az iPhone 2.0.2 szoftvert, és ezután az iTunes automatikusan lehúzza a T-mobile saját telepitőcsomagját is, ami tartalmazza a beállitásokat. Ha ez megvan, utána már működni fog!

Sok sikert. :-)

f3 2008.08.25. 10:00:37

Van itt olyan valaki, aki már T-s ügyfél volt és úgy vette a telót? Én elvileg váltottam Ikon400-ra, de a My T-Mobile oldal még mindíg a régi díjcsomagomat írja ki... A telefont a "kedvezményes" ikon díjcsomagos áron kaptam.

Arya 2008.08.25. 11:48:12

Nekem is T-s ügyfelekhez lenne kérdésem: a My T-Mobile oldalon a számlaegyenlegem brutális összeget mutat. 3 napja van meg a telo, ikon 400-as csomival, 50 ezer Ft körüli összeg virít. Persze reklamáltam, azt mondták ez még nem a végleges összeg, mert a díjcsomag szerinti jóváírások még nincsenek levonva. Kíváncsi lennék, másnak mit mutat az egyenlege??? Ráadásul nem is használtam sokat, a telo szerint 42 mb adaforgalom volt... Hogy lehet nyomon követni, hogy "hol tartok"? Kicsit aggaszt ez a dolog...

Esperes úr 2008.08.25. 12:02:28

andris, sajna nálam nem így ment: amikor megvettem, telepítettem a legfrissebbet. aztán csináltam neki egy restore-t, telepítés megint, semmi. még egy restore, még egy telepítés, semmi. ekkor néztem szét külföldi oldalakon, és olvastam, hogy sok országban sokaknak előjött ugyanez, ugyanúgy végigcumizták az eljárásokat, és végül a már fentebb említett megoldás vezetett eredményre. a lényeg, hogy most kifogástalanul működik:)

Esperes úr 2008.08.25. 12:09:46

f3, arya: a probléma az, hogy amikor megvettétek, és kértétek a tarifacsomag-váltást, nem azonnal aktiválták, a t ügyfélszolgálatánál is megerősítették, hogy vagy két munkanap, mire aktiválják az újat automatikusan, (hacsak nem személyesen, vagy telefonon rögtön átváltattad) - ez a t-mobil szemétsége, mert így sokan még a régi csomagjukkal bőgették a 3g-t, a régi számlázással, és ugye egy ilyen új telefont pedig mindenki tolja. sajnos sokaknak lesz emiatt magas a számlájuk - ha tényleg ilyen számla kijön, ne hagyjátok annyiban!

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.25. 12:34:46

Ami a díjcsomagváltást illeti, nem tudom, lehet nekem szerencsém volt, de aznap éjjel 3-kor mikor az ügyfélszolgálattal beszéltem (2-kor vettem a telefont) szóval már 1 órával később is azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy nekem az új Ikon400 díjcsomagom van.

Nekem csak az a problémám, hogy viszonylag gyorsan lemerül az aksi, ha használom a 3G-t. Konkrétan nekem 1 nap alatt lemerül.

Arya 2008.08.25. 13:16:31

A My T-Mobile kiírja a díjcsomag aktiválásának dátumát, és az nekem 08.22., tehát az a nap, amikor megvettem, úgyhogy továbbra sem értem... :-(

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.25. 13:42:14

Na, most megnéztem, nekem is 54 ezer Ft-ot ír egyenlegnek. Durva.

Remélem ezt ki fogják javítani...

Arya 2008.08.25. 13:53:56

Akkor nem vagyok egyedül... Már ez is örömmel tölt el. :-/ Én ma bemegyek személyesen és megkérdezem. Szerintem is durva, szeretném tisztázni...

craigdavid (törölt) 2008.08.25. 15:39:32

10 éve vagyok T-s ügyfél. Az az egyenleg a teljes forgalmadat mutatja, mindenféle kedvezmények nélkül. Hó közben generálhatsz akár 50 ezer Ft-os forgalmat is, aztán hó végén amikor készül a számla, a rendszer megnézi, hogy milyen díjcsomagban vagy, milyen kedvezmények vannak beállítva és az alapján számítja ki a számla végösszegét. Szóval nem kell megijedni. Nálam volt olyan, hogy 70 ezres tételt mutatott a MyTmobile és a havi számlám csak 8 ezer lett.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.25. 15:40:55

craigdavid: ezt őszinte megnyugvással hallom. Király. :-)

Arya 2008.08.25. 15:48:22

Huhh, ez jó hír, köszi! :-)

craigdavid (törölt) 2008.08.25. 16:23:28

A Tmobile számlázási rendszer szvsz megbízható. Csak a működési elvét kell tudni és akkor nincs ijedelem, ha hó közben meghallgatod vagy neten megnézed az egyenlegedet. A díjcsomagban foglalt alap percdíjakkal/ alap sms díjakkal/alap internetforgalmi díjakkal számol a rendszer, és csak a számla készítésekor nézi meg, hogy milyen díjcsomagban foglalt kedvezményeid vannak.

f3 2008.08.25. 19:52:31

No most néztem nekem is aktiválódott az ikon400. Holnap akkor már be merem kapcsolni a 3G-s adatforgalmat :D

craigdavid (törölt) 2008.08.25. 20:41:40

f3: Nekem is ma délután aktiválódott az ikon400. Nálad is a Net Start van bekapcsolva az internethez?
Infó: a T call centere azt mondta, hogy az adatforgalmi értesítő sms az ikon csomagoknál még nem működik, de hamarosan fog.

f3 2008.08.26. 13:38:19

craigd: Milyen Net Start és hol ?

Lama 2008.08.26. 14:36:40

craigd:Igen mindenkinek net start van alapból. Én fel is hívtam miatta a T-mobile-t, aztmondták ez így van jól, csak az SMS-t nem kellett volna megkapnod.

Szal elvileg beleszámít a 2-4 gb forgalmadba.

ügyfélszolgálatos 2008.08.26. 14:38:28

Ha a 1730 -ra küldötök egy sms-ben egy nagy A betűt elküldi a havi forgalmat (természetesen itt is jóváírások nélkül). Ha nagy G betűt küldtök, akkor az adatforgalamat küldi el.

craigdavid (törölt) 2008.08.26. 17:46:43

Hamarosan megcsinálja a T, hogy az ikon csomagoknál is megbízhatóan működjön az adatforgalmi értesítő sms. 50 és 100%-os internetforgalom esetén küld tájékoztató sms-t a rendszer. A dolog jelenleg azért problematikás, mert ugye Net Start van minden ikon csomaghoz bekapcsolva, amihez nincs havi forgalom definiálva.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.26. 17:48:54

craigdavid -> Na, ez egy nagyon jó hír.

Arról van valakinek infója, hogy a T-Mobile csinál-e magyar szoftver verziót a menükre, és leginkább a szókiegészítésre?


köszi előre is

f3 2008.08.26. 17:53:49

andris|bandris: Sztem nem nyúlhatnak bele a szoftverbe. Ha valamiben lesz magyar menü / kódkészlet / szókiegészítés az a 2.1-es firmware...

fynndafrail 2008.08.27. 11:14:25

Volt már valakinek baja az accelerometerrel? Hosszabb "alvás" után megszűnik működni, nem fordítja el az oldalakat. Kikapcs-bekapcs segít, de csak addig míg újra nem pihentetem egy fél órát.

Utánaolvastam, ez egy létező hiba, cserélik a kütyüt ha előáll. A kérdés hogy valaki más is belefutott-e már :-)

craigdavid (törölt) 2008.08.27. 12:26:41

Azt én is észrevettem, hogy néha lassabban, néha gyorsabban reagál az elfordításokra, de olyat még nem tapasztaltam, amit írtál.
Egyébként a Labyrinth nevű golyós játékkal tudod legjobban tesztelni az accelerometert. Az a játék szerintem csúúúúcs :-)

fynndafrail 2008.08.27. 14:40:20

A kameránál lehet észrevenni a leggyorsabban, hogy bekakált: fejjel lefelé készíti a képeket.
Visszaküldtem a titkárnővel, bevették, majd szólnak hogy mi van.

Bojcsi 2008.09.29. 10:06:50

Hello!
Segítsetek légyszíves.
Telepítettem az itunes-t, de ez a lépést "In the iPhone Summary pane, click Check for Update." nem tudom megcsinálni mevel nem találom sehol, az iPhone Summary feliratot.
Segítsetek kérlek!

Picióriás 2008.09.30. 10:17:01

Csatlakoztasd az Iphone-t a géphez. Amikor az itunes eszköz(devices) listájában megjelenik az iphone, rákattintasz és ott a summary fülön belül tudod ezt megcsinálni.

remélem tudtam segíteni

former wsky:)

Bojcsi 2008.10.03. 10:19:20

Köszi!

Mostmár csak az a baj, hogy hiába csináltam meg, még mindíg nincs net. Pedig a bookmarks fülnél ottvannak azok az oldalak, amik a böngészőmben kedvencnek vannak jelölve. Létezik, hogy a t-mobile még nem aktiválta a netet?
Céges előfizetésem van amúgy.

Bocsi a sok kérdésért, de nem találok rá magyarázatot.

Picióriás 2008.10.06. 08:59:04

Szia,

Semmi baj. Ha tudok akkor segítek!:)

Sajnos erre a kérdésedre nem tudom a választ. Célszerű lene bevinni egy T-pontba aztán ott megkérdezni, mert lehetséges hogy a T a ludas.

Viszont találtam egy érdekes infót arra hogy ogyan lehet teljes képernyőn böngészni!:)

www.wyctim.com/teljes-kepernyos-weblap-iphone-on/

Picióriás 2008.10.09. 08:05:10

Király:(

Nem tudom az email funkciót használni mert folyton kilép!

Valakinek van hasonló tapasztalata?

Picióriás 2008.10.10. 15:22:10

Már senki sem olvassa ezt a blogot?

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.10.12. 10:41:42

Picióriás - hát, remélem azért olvassák páran. De ez a blog inkább fórumnak lett szánva, azért hogy pár ember megoszthassa egymással a tapasztalatait. És ez nagyjából sikerült is. Remélem.

revike 2010.09.13. 19:01:25

Sziasztok. nekem iphone 3Gs-em van és az a gondom hogy fellett rakwa a 4.1es verzió és nem müködik a net, safari nemtölt be semmit kiirja hogy a szerver nem kapcsolodik többé, időjárás,emailek és az app store áruház se illetve az összes többi nettel működő alkalmazás. ha van wifi akkor müködnek de elő vagyok fizetve havonta 1gbos adatforgalomra és most lépett fel ez a helyzet h. nemtudom hazsnálni az internettel működő dolgokat atelefonomon. most 1 hónapos. valaki tudna segiteni?
süti beállítások módosítása